ဆုပ်ကပ်၏ သဘော

ဆုပ်ကပ်၏ သဘော
🌺🌺🌺🌺🌺🌺

* ဇောတိကသူဋ္ဌေး ရဟန်းပြုသွားသော အခါ သူ့ရဲ့ အတိတ်ကုသိုလ်ကံကြောင့် ပေါ်ထွက်လာသည့် ဘုံဗိမာန်တို့အလိုအလျောက်ကွယ်ပျောက်သွားကြသည်။

*  တကယ်ရှိ ဓာတ်ပရမတ် ပထဝီကို ကုသိုလ်ကံ က
ပြုသောသူစံစားစေရန် ဖန်တီးပေးပြီးမသုံးဆောင်လိုသောအခါ နဂိုဓာတ်ပရမတ်သာ ဖြစ်သွားသည်။

*      လူ...မသိ၊နတ်..သိ
         နတ်.......မသိ၊ဓာတ်...သိ  သည်သာဖြစ်၏။
မိမိပြု့သည့် ကုသ်ုလ်/အကုသိုလ်ကံကို လူအချင်း
ချင်း မသိသော်လည်း နတ်တို့ သိမြင်သည်သာ ဖြစ်
၏။
          
* အကယ်၍နတ်တို့ မေ့လျော့ခဲ့သော် ပြုပြီးခဲ့သော ကံဓာတ်ကြောင့် ပထဝီ ဓာတ်တို့ တန်ခိုးပြသည်။
ဓာတ်ချင်းဆက်၍ ပြောကြ၏။လူတွေလို ညာပြ၍
မရပါ။
             
* အလောင်းတော်ဘဝ သူတော်ကောင်းတရားတို့
ကျင့်ကြံနေသောဘုရားလောင်းဒုက္ခဖြင့်ကြုံနေချိန် သိကြားမင်း ကူညီစောင့်ရှောက်ပေးရန် မေ့လျော့
နေ၏။
             
* ထိုအခါ ပဏ္ဍုကဗ္ဗလာ မြကျောက်ဖျာမှာ မာတင်း
ပြသည်ကို သတိထားမိ၍ သူတော်ကောင်းတစ်
ယောက်ဒုက္ခရောက် နေပြီဟု သိကာ နတ်တို့တန်ခိုး
ဖြင့် လူ့ပြည်ကိုကြည့်ကာ ကူညီရရှာသည်။
              
*   မြကျောက်ဖျာ ဆိုသော်လည်း သိကြားမင်း၏
ကုသိုလ်ကံကြောင့် သူ့နဂို သဘောမှာ အလွန်နူးညံ့
သ်ိမ်မွေ့သောသဘော ရှိပြီး အလောင်းတော်၏ ကံ
ဓာတ်ကြောင့့်သာ ဓာတ်ပြောင်းကာ မာတော့သည်။
ပျော့သဘော ပထဝီဓာတ်မှ မာသဘောပထဝီဓာတ်
သို့ ပြောင်းလဲကာပြခြင်းဖြစ်သည်။
                  
* ဓာတ်တုိ့၏ အကြောင်းကို သိမြင်စေရန်ပညာရှိ
များက ဥပမာ ပုံများ ပြပေးထားကြ၏။
                  
* ဘိုးသူတော် တစ်ယောက် သူ့များယာခင်းအတွင်း
ဝင်ကာ ပြောင်းဖူး ခိုးစား၏။
                    
* ပြောင်းဖူး မှာ အစေ့က မညီညာ အရသာလည်း
မရှိ သဖြင့် အပြစ်ပြောမိရာ ပြောင်းဖူး မှ သူ့ကိုအ
ပြစ်မတင်ဖို့၊မြေကြီးကိုသာ မှီကာ ပေါက်ရလို့ တင်
်ချင်းတင် မြေကြီးကိုသာ အပြစ်တင်ရန် ပြန်ပြော
သည်။
                       
* ဘိုးသူတော်က မြေကြီးကို ၎င်း၏မြေဆီလွှာ အ
တော်ညံ့ကြောင်း မြေကိုပြောင်း၍ အပြစ်တင်ရာ
မြေကြီးမှ ဒီကိစ္စသူတရားခံ မဟုတ်ပါ။
                        
* မိုးလေဝသ မမှန်၍သာဖြစ်ကြောင်း၊အပြစ်တင်
လိုလျင် မိုးနတ်မင်းကိုသာ အပြစ်တင်ပါ ဖြေရှင်း ကာပြသည်။
                       
* မိုးလေဝသ မှန်အောင် မပြုသော အပြစ်နဲ့ မိုးနတ်
မင်းကို ဘိုးသူတော် အပြစ်ဆိုရာ သူ့၏တာဝန်မှာ
လောကီလူတို့ အကျင့်သီလ ပြည့်စုံကြသည့်အခါ
မိုးလေ ညီညွတ် မျှတအောင် စောင့်ရှောက်ရန်သာ
ရှိပါ၏။
                          
* အကျင့်သီလ ချို့ယွင်းကြ၍ မိုးလေပျက်ယွင်း
ဖောက်ပြန်ခြင်းသည် သီလပျက်သူတို့၏ အပြစ်
သာ ဖြစ်သည် ဆိုသည့်အခါ ခိုးစားသော ဘိုးသူ
တော် အပေါ်မှာသာ အပြစ်ရှိနေသည်။
                         
* အကျင့်သီလ ပျက်ယွင်းကြသော ဆုပ်ကပ်၏
သဘောမှာ  ဤသို့သာတည်း။

အရှင်ပညိဿရာဘိဝံသ

အရှင်စန္ဒောဘာသ(အောင်ပင်လယ်)

Comments

Popular posts from this blog

ရခိုင်သမိုင်း

အဘိဓမ္မာ ၇-ကျမ်းနှင့် သင်္ဂြီုဟ် ၉-ပိုင်း

စာရင်းကိုင်ပညာနှင့်သက်ဆိုင်သော အင်္ဂလိပ်-မြန်မာ ဝေါဟာရများ